Subscribe:

Ads 468x60px

2012年7月30日

吳卓羲情慾錄音

吳卓羲情慾錄音

吳卓羲情慾錄音 半裸照片 色慾短訊! 激爆


吳卓羲情慾錄音 ! 吳卓羲多女伴,相信人人都知,日前,被他搭上的一位有錢女,不甘心被當作「玩伴」,所以將二人的色慾短訊與微信錄音,甚至乎半裸相片也公開。

吳卓羲情慾錄音
吳卓羲情慾錄音





吳卓羲情慾錄音

報導話,果段疑似的色慾短訊內容,係吳卓羲用想交換半裸照片,另外有一段疑似錄音,內容是希望女方將粉紅色底衫褲影畀佢睇。對於相片與錄音,吳卓羲一概否認。

吳卓羲情慾錄音
吳卓羲情慾錄音

吳卓羲情慾錄音 - 吳卓羲裸照氹女「我哋識咗幾年」

(轉) 昨日有消息指吳卓羲( Ron)被一名內地富家女指證,一面拖着張馨予,一面跟她交往達年半,其間二人不停以情慾短訊互通, Ron又自拍半裸照及床照給富家女,女方更提供裸照給他,並指 Ron最識她做愛,為求接近情郎,富家女租住 Ron樓下居住。

吳卓羲情慾錄音
吳卓羲情慾錄音

吳卓羲情慾錄音 - 「係一場誤會」

Ron跟徐子珊昨日剛好在馬鞍山拍攝劇集《戀愛季節》,其間他主動回應說:「我哋係識咗幾年,但我從來冇同呢個女仔拍拖,係一場誤會,佢有打嚟同我講唔好意思,仲話會發聲明同我澄清番。」提到張馨予前日在微博暗寸他露出真面目, Ron表示知她不知情才這樣說。

吳卓羲情慾錄音
吳卓羲情慾錄音

吳卓羲情慾錄音

此外,馬國明昨日在灣仔出席活動,被問到 Ron的情慾短訊是非,他說:「知佢分咗手,唔知佢花弗,可能佢靚仔,畀人呢個感覺。」提到吳叫人除衫等行為,馬國明說:「佢拍戲唔出聲。」

吳卓羲情慾錄音
吳卓羲情慾錄音

吳卓羲情慾錄音

陳嘉桓昨日在尖沙嘴出席活動,提及舊愛林峯近日的新戀情,她說:「我同佢緋聞好耐,識佢嗰時冇了解過,過咗去唔方便評論,亦冇聯絡,花唔花心你問番佢,自己就好專一。」



吳卓羲情慾錄音

Blog Archive