Subscribe:

Ads 468x60px

2013年1月4日

男人唔可以窮

男人唔可以窮


男人唔可以窮 作曲:Eric Kwok / Jerald
男人唔可以窮 填詞:陳詠謙
男人唔可以窮 編曲:Swing
男人唔可以窮 監製:Swing

男人唔可以窮
男人唔可以窮





自我那一天發育健全
埋在女人堆開始打轉
我帶著才幹 無奈很寒酸
奪去你芳心我亦愕然
家底厚過我不知怎算
愛要是昂貴 誰願捐贈券

你要我戒煙戒酒我可以
你要我種花養狗我可以
你要我買車買樓我可以
我向你承諾多一次
你要我戒煙戒酒我可以
你要我種花養狗我可以
你要我買車買樓全部都可以

我知我沒有車牌便去考
我知我沒有金錢便去找
我知我沒有身形便報名去賽跑
我知你沒有心情伴我跑
你擺了一屋炸彈等引爆
我搞到力竭筋疲但你吹口哨

電費與差餉記實限期
人壽與基金都寫給你
你要用煤氣 無謂發脾氣
坐厭了梳化我便換皮
丟失了鑽戒新的等你
你快用完我 男士的士氣

你要我戒煙戒酒我可以
你要我種花養狗我可以
你要我買車買樓我可以
我向你承諾多一次
你要我戒煙戒酒我可以
你要我種花養狗我可以
你要我買車買樓全部都可以

要孝敬你的母親我可以
要孝敬你的舅父我可以
要孝敬你的細佬我可以
孝敬你全族都可以
要孝敬你的兔仔我可以
要孝敬你的雀仔我可以
要你對我體貼些為何不可以

我知我沒有車牌便去考
我知我沒有金錢便去找
我知我沒有身形便報名去賽跑
我知你沒有心情伴我跑
你擺了一屋炸彈等引爆
我搞到力竭筋疲但你吹口哨

Keyword : 男人唔可以窮

Blog Archive