Subscribe:

Ads 468x60px

2012年6月20日

機機樂【余文樂 機機樂】|機機樂

機機樂

機機樂【余文樂 機機樂】|機機樂

機機樂 唔係朱古力牌子,而係余文樂花名,最近樂仔被指搭上模特兒王璐璐,兩者的「骨痺」短訊更被公開,女方稱樂仔為「 機機樂 」。雖然拍拖係會失去理智,改花名都好平常,但尼個花名真係幾難頂喎!


機機樂



..機機樂




機機樂

黃秋生、余文樂(樂仔)和導演鄭保瑞等,前晚出席電影《車手》首映禮,樂仔最近被指與model王璐瑤搭上,女方更爆樂仔向她發出露骨情慾 訊息,因此樂仔現在就多了一個新花名「機機樂」,前晚他聽到這個花名,不禁無奈苦笑。




樂仔本身是愛車之人,他表示現在有4部車,但其中兩部車,因為太久沒有開動,所以已開不到,要拿去修理,傳媒著他可找個女仔幫手「撻番著副 偈」,他立即笑說:「多謝關心!我會盡快搵個真,假咪鬼寫啦。」記者笑他做「機機樂」,樂仔聞言只尷尬傻笑。



不肯回應情慾短訊

談 到王璐瑤早前指樂仔「牛唔飲水唔撳得牛頭低」,他表示,對方說甚麼已不重要,他要講的都講完了,並說:「我真係唔認識呢個女仔。(對方說你叫 她返屋企?) 佢講咩都沒所謂啦,我真係唔識呢個女仔,唔想你一言我一語。」問他有否發過情慾短訊,他說:「問題係……我真係唔想講。(你有影自己對腳發給 人嗎?)?對 腳係邊個呀?我唔想再有炒作,依家我冇拖拍。(會否驚女方再有相發出來?)唔會,我好清楚。」


機機樂 影音記錄





TAG:

機機樂,關於機機樂,機機樂介紹,報導機機樂,機機樂影音


本文關連分類:機機樂

Blog Archive