Subscribe:

Ads 468x60px

2012年11月12日

大埔lulu

大埔lulu

大埔lulu 董嘉儀 - 大埔lulu


個子的骰、樣子甜美的大埔lulu ( 董嘉儀 ),笑的時候像唐寧,靜下來又有幾分似 Anjaylia,不過似誰也好, 17歲青春無敵、天真爛漫,面上掛着甜美笑容最煞食。大埔lulu ( 董嘉儀 )現在香港酒店旅遊學院就讀酒店管理及旅遊學高級文憑課程,大埔lulu ( 董嘉儀 )成為和富大埔的足球大使才一個月,已旋即吸引宅男的目光。




在 facebook的個人戶口,每日有雙位數字飆升,至今已有超過 2,300名 add大埔lulu ( 董嘉 儀 )。連和富大埔教練張寶春也認為,自從大埔lulu ( 董嘉儀 )的加入,每有賽事大 埔lulu ( 董嘉儀 )都來捧場打氣,的確令場內場外士氣倍增,亦吸引不少人加入成為球會粉絲。



究竟大埔lulu ( 董嘉儀 )為何能在芸芸女孩子中脫穎而出,成為足球大使呢?「我諗應該係我比較親切同埋形象活潑啲啦, Fit Boxx嘅同事同埋大埔啲球員都話我比佢哋感覺容易親近,唔會話好 cool或者拒人於千里嗰種。」說完後,又是一個招牌甜笑,怎不能冧死仔呢?



球場上沒壞人 - 大埔lulu

身為足球大使,我估大埔lulu ( 董嘉儀 )的足球知識都有番咁上下,先來考考她球技,盤球、控球……其實都唔係太得;那麼足球知識呢?大埔lulu ( 董嘉 儀 )笑說:「知識不算好豐富啦,不過球例大致上都識,家還在惡補中,不明白的時候都會問球員及球迷。現場睇波我都會幫手打氣,每次去打氣都會識多一點。」



身為足球大使,大埔lulu ( 董嘉儀 )的使命是令更多人支持大埔足球隊,每逢有賽事都會到球場支持。由球季開始, 大埔lulu ( 董嘉儀 )的名字逐漸在宅男討論區紅起來。



10月的一場賽事,更有破天荒近千名球迷捧場,大埔lulu ( 董嘉儀 )應記一功。「我可以做的,只是盡我能力,去令多些人注意本地足球。」但我相信,球迷的目光,是停留在她身上多一點,皆因她每次都以 Bra-top加熱褲登場,自然吸引不少宅男目光。



可有遇過博懵狂徒?「唔會啦!因我每次出場,球迷會的人及工作人員都會在我旁邊,最少有四人保護我,所以都好安全,不可能有人衝過來突襲。 其實大部份球迷都是很斯文的,要求合照的都有。」








大埔lulu 董嘉儀 - 大埔lulu


Blog Archive