Subscribe:

Ads 468x60px

2012年11月15日

巴士刁民

巴士刁民

巴士刁民怒轟巴士司機 - 巴士刁民


一名巴士刁民在乘搭67X巴士往屯門方向期間,停留在巴士上層與下層間的樓梯,司機在美孚埋站時特意去要求他離開樓梯,指他這樣會影響行車安­全,好言相勸請他離開樓梯位置.

巴士刁民怒轟巴士司機 - 巴士刁民

豈料巴士刁民口出狂言,明明理虧反向司機惡言相向,更恐嚇司機會投訴他,本人不值他的行徑,因此拍下此片讓各位評理評理!!!



最新資料:收到網民爆料,原來此位巴士刁民係公務員,他叫李X明,家住屯門,任職海關高級主任,­花名叫「乳豬雞」

香港有此等公務員,實在影衰香港政府,及影衰公務員團隊,我地係咪要做番啲嘢比政府知道我地唔要咁低質素既公務人員!!!



大家諗下,個司機都係為佢好,費時出乜嘢意外,大家都唔想.呢個巴士刁民都係要被人教訓下佢先識得醒架啦啦!!!

巴士刁民怒轟巴士司機【影片】巴士刁民

Blog Archive