Subscribe:

Ads 468x60px

2013年2月19日

馬恩國長毛 | 馬恩國爆粗鬧長毛

馬恩國長毛

馬恩國爆粗鬧長毛


立法會政制事務委員會噚日開會,本來傾聯合國《公民權利和政治權利國際公約》落實情况,但結果惹來梁國雄與民建聯成員馬恩國罵戰,連英文粗 口都出埋。


馬 恩國長毛





本身係 監警會委員、大律師嘅馬恩國,發言時就話有示威者假自由之名,搞到香港好混亂,隨時變成內戰。社民連梁國雄聽完之後,一步步好似審犯咁審佢, 先踢爆佢係民 建聯司法及法律事務副發言人,仲係山西省政協,上個月講過贊同全國人大委員長吳邦國「中國不能搞三權分立」觀點,仲話佢應徵過副局長。


「You're not even a fxxking Chinese」


馬恩國長毛


馬恩國睇嚟撻着把火,用英文大鬧「我有潛質,你無;我有大學學位,你無;我有澳洲護照,你 無!」馬恩國跟住又連珠發炮,質疑「民建聯就唔啱呀?我愛港愛國有乜唔啱呀?反政府就啱呀……唔係教訓香港人,係教訓你啫!」,仲用英文爆粗 「You're not even a fxxking Chinese(你連一個中國人都不如)」,長毛就還以顏色大叫「Liar(騙子)」。委員會主席譚耀宗見到都「嘆為觀止」,最後喝令兩人收聲。


馬恩國長毛

Blog Archive