Subscribe:

Ads 468x60px

2012年8月29日

梁振英的歌喉

梁振英的歌喉

走音CY畀一支咪「出賣」 網民:得兩個字唱啱


同金牌選手合唱《真心英雄》

倫敦奧運之 後,Emily發現香港嘅勵志歌曲真係好唔夠,每次有運動員出席公開活動,唱歌環節幾乎清一色都係合唱《真心英雄》(原唱周華健、黃耀明、李 宗盛、成 龍)。前日下晝大球場舉行金牌運動員大匯演,演出尾聲由特首梁振英(CY)伉儷、一班中港官員同兩地運動員大合唱,曲目又係《真心英雄》,但 當中只有CY 一個人有揸咪,變成由佢領唱。


梁振英的歌喉






梁振英的歌喉 - 全場得佢揸咪

事後回看,畀咪CY嗰位仁兄真係「大整蠱」喇,皆因CY全程幾乎無個音唱得準,拍子又跟錯,句與句之間聽 到佢嘅歌聲,效果確係得人驚。呢條片段噚日喺facebook同YouTube流傳,有網民發現CY「得最尾『流動』兩個字唱啱」,又有人話 如果佢係節目 監製,一定會「mute」(滅聲)咗支咪咁話。


梁振英的歌喉


梁振英的歌喉 - 被網民瘋狂「柴台」

雖然被網民瘋狂「柴台」,但Emily都好同情CY,事關早前都有報道引述CY話自己「乜歌都唔識 唱」,只係識唱紅歌《我的祖國》同抗日歌曲《松花江上》。Emily就奉勸CY,做得特首,將來實有大把機會一展歌喉,今日起就的起心肝練好 首《真心英 雄》,再唔係請前食衛局長周一嶽教路,Emily估佢實唔會托手踭。想重溫梁振英歌喉,可以上YouTube鍵入「梁振英的歌喉...」找 尋。


梁振英的歌喉




梁振英的歌喉

Blog Archive