Subscribe:

Ads 468x60px

2012年7月18日

黎諾懿女友

黎諾懿女友

黎諾懿娶硬五億港姐

捱足多年終擔正的無綫型男黎諾懿,感情生活一樣稱心,前晚承認與落選港姐李潔瑩熱戀,更諗定結婚!提到女友家族資產逾億,他即笑說:「我都有呀!」
黎諾懿女友
黎諾懿女友

黎諾懿女友 - 2007年落選港姐李潔瑩

曾與楊怡、蒙嘉慧及陳庭欣等傳緋聞的黎諾懿,最近被拍得與2007年落選港姐李潔瑩煙韌拍拖,他前晚終大方承認戀情,適逢入行逾八年後終擔正處境劇《愛.回家》,感情事業可謂兩得意!

黎諾懿女友 - 李潔瑩家族資產約五億元

據知,李潔瑩家族資產約五億元,近年在父親投資的美容公司任職總經理,打理共18間纖體美容中心分店。李潔瑩當年選美身穿泳衣時盡晒34C激凸身材,可謂內外兼備,黎諾懿執到寶呢!
黎諾懿女友
黎諾懿女友

黎諾懿女友 - 暗示處於熱戀期

活動上,他提起女友即甜絲絲表示,兩人拍拖約一年,暗示處於熱戀期:「幾多年都可以係,最緊要兩個人一齊開心!」又賣口乖表示已認定女友:「我年紀都唔細,冇咩大問題都唔轉o架喇!(幾時結婚?)遲啲吖,希望可以喺經濟上完全照顧到對方。」

黎諾懿女友 - 讚潮「外父」開通

提到女友身家逾億元,黎諾懿即自抬身價說:「我都有呀!但我覺得唔係太着重錢銀,最緊要我都有能力!我知佢幫屋企人打理生意,但唔知有幾多間舖。」他又透露已見家長,對方給他正面評價,讚未來外父外母「好開通、好潮」。

黎諾懿女友 - 唔好傷害女仔就得

對於被指遭前緋聞女友楊怡狠撇,黎諾懿表示兩人一直是好友,不怕對方妒忌:「我哋識咗咁多年,有啲嘢唔使講出口嘅,總之寫我負面又話我奀星都唔緊要,但唔好傷害女仔就得!」

Blog Archive