Subscribe:

Ads 468x60px

2012年11月1日

鄭子誠火腩飯


鄭子誠火腩飯

【短片】高登男神鄭子誠 聲演豆腐火腩飯 - 鄭子誠火腩飯

推到啦,高登巴打繼「推上報」之後,依家,又成功爭取親自聲演「男人的浪漫——豆腐」。
高登男神鄭子誠 聲演豆腐火腩飯 - 鄭子誠火腩飯
高登男神鄭子誠 聲演豆腐火腩飯 - 鄭子誠火腩飯


被巴打指已年屆六十嘅仲陪你癲,做埋男神,都不特止;仲要係呢條聲其實係宣傳電台節目。條片係《真情》李子浩同小敏(楊婉儀)一齊撐枱腳,特登整到黑白粵語長片feel,跟住就配聲話喇﹕「我每食完一碟之後,都會同我女朋友講分手。我覺得,呢個世界,係冇人明白我。喺呢一刻,我覺得,我係一個浪子。」
夠皮未呢?有啲悶喇喎﹗


: 繼《江南Style》後網上再掀惡搞熱潮!今次係畢佬嘅香水廣告,段片三十秒得一丁友行行企企一句到尾,堪稱極簡主義嘅極致,簡直可以註冊做《畢佬Style》。全球網友唔抵得畢佬搵錢咁易,紛紛惡搞,本港仲瘋傳《豆腐》等潮文版;最新更有「奸男」版《無陰謀.有音樂》,網友將電台節目嘅聲軌移接到廣告畫面,借畢佬把口幫節目宣傳,講到明「無陰謀,有音樂」。
知道之後再「三次創作」,扮畢佬拍番段「正版」多謝網友支持。所以話二次創作同網上分享其實有好多正面影響,好似《江南Style》如果唔係咁多人惡搞瘋傳,點會紅遍全球、有578,283,192點擊率呢?

【短片】高登男神鄭子誠 聲演豆腐火腩飯 -

Blog Archive